sobota, 11 kwietnia 2015

Rozdział 1

Dydykuję ten rozdział Kati  z okazji 18 urodzin.
 Sakura
1 września* w Konoha High School. Uczniowie wracają z wakacji do najbardziej prestiżowej szkole w Tokio. Pewna różowowłosa dziewczyna o imieniu Sakura. Uczy się tam na stypendium właśnie z tego powodu bogate panienki z klasy dokuczają jej. Przyjaźni się z Temari i Hinatą .  

Sasuke
  Chłopak o granatowych  włosach i czarnych oczach również wraca do nauki  z paczką kumpli. Najbardziej pożądani faceci w szkole jak i na świecie,sławni, przystojni, bogaci ideał pustej panny. 
-Znowu do szkoły trzeba iść i znosić te "zakochane" we mnie snobki. A najgorsze są  z nich wszystkich to Ino i Karin.-mówi Uchiha.
-Ej stary nie tak ostro, ja Cię rozumiem przecież też mam swój fanklub. Jakby ci znaleźć ładną, miłą i inteligentną  dziewczynę to może by się od ciebie odczepiły.-doradza Naruto
-Ech, jakie to upierdliwe.-wtrąca znudzony Shikamaru. 
- Dobra chłopaki streszczać się, chyba nie chcemy się spóźnić pierwszego dnia -Pospiesza Sai.
-Ale i tak nie ma co się spieszyć. Pewnie Kakashi znów się spóźni tłumacząc tanim tekstem-podsumowuje Nara.

Sakura
Nierozłączne trio wchodzi do szkoły.
-Lubię chodzić do szkoły i się uczyć. Ale znów będzie mi dokuczać Ino z jej zgrają.-mówi ze smutkiem zielonooka.
-Spokojnie może w tym roku trochę zmądrzeją.-pociesza Hinata.
-Naprawdę w to wierzysz Hinata?- pyta Temari.
-Szczerze,nie za bardzo. Ale zawsze trzeba mieć nadzieję.-odpowiada Hyuga.
-Och Hinata. Nadzieja matką głupich-podsumowuje Haruno.
-Ale każda matka kocha swoje dzieci-mówi białooka.
-Dobra zbieramy się. Iruka nie lubi jak się spóźnia na jego lekcje. Do zobaczenia później Temiari.-ponagla

Sakura.
 Dziewczyny rozeszły się do swoich klas. Wchodzą do klasy, siadają na swoje miejsca. W pewnym momencie do ławki różowowłosej podchodzi Ino.
-Witaj wielkoczoła. Jak tam wakacje, a no tak ty ich pewnie nie miałaś tylko pracowałaś. Bo co może robić ktoś tak biedny.-poniża niebieskooka.
-Muszę cię z "przykrością" poinformować, że się mylisz. Miałam bardzo fajne wakacje-odparła Haruno.
-Ty mała małpo, pożałujesz tych słów -zdenerwowała się Yamanaka.
-Już się boję- mówi z sarkazmem Sakura.
-Muszę potwierdzić słowa Sakury, spędziłyśmy przyjemne wakacje w Los Angeles u kuzyna Haruno- wtrąciła się nieśmiało Hinata.
-Ciebie nikt nie pytał- mówi wściekła blondynka.
W tym czasie  wszedł Iruka.
-Proszę o zajęcia swoich miejsc-prosi nauczyciel. Patrzy na spadkobierczynie kwiaciarni i pyta-Panienki Yamanaka czy wysłać oddzielne zaproszenie.
-Nie, dziękuje panie Umino już zajmuje moje miejsce-odpowiada Ino-Tym razem Ci się upiekło landryno- do powiada szeptem do zielonookiej.

Sasuke
  W klasie wszyscy siedzą na swoich miejscach i czekają na wychowawcę.
-Ech, to już 20 minut spóźnienia. Co on sobie myśli, że mamy co robić? -jęczy Kiba.
Przez drzwi wchodzi Hatake:
-Ohoyo młodzieży. Przepraszam za spóźnienie, ale zabłądziłem na drodze życia- tłumaczy sensei.
-Kłamiesz- krzyczy klasa.
-Nie ważne. No dobra tu macie plany lekcji. Przez najbliższy tydzień przypomnienia z poprzedniego roku. A za dwa miesiące wycieczka do 20 września chce widzieć na burku zgody opiekunów na wyjazd. Na lekcji wychowawczej dowiecie się szczegółów. Macie się nie wygłupiać. W maju jest bal wiosenny więc macie trening tańca z Kurenai. Do końca września macie znaleźć sobie partnerkę. A teraz do domu spadajcie- mówi na koniec Kaszalot. 

Sakura
Sakura dostała takie same informacje i po szkole poleciała (na skrzydłach) do pracy w najlepszym domu mody. Ledwo zdążyła na autobus. Wchodząc do firmy poszła do sekretariatu.
-Witaj Shizune.
-Witaj Sakura, dziś Tobi jest w nie humorze wiec lepiej uważaj. W ciągu 3 godzin wywalił trzy projektantki.
-Shizune, przyślij mi do gabinetu Haruno jak przyjdzie- mówi niecierpliwym głosem.
-Sakura lepiej idź-popędza krótkowłosa. Młoda projektantka idzie do pracowni Tobiego. Puka i słysząc donośne "wejść" nie pewnie wchodzi do pomieszczenia .
-Dzień dobry mistrzu-mówi wchodząc.
-Dobry to on nie jest-szepcze pod nosem-Ale ty kwiatuszku możesz to zmienić. Mam blokadę twórczą. Czy może zaprojektowałaś coś ciekawego?
-Tak mistrzu mam projekty przy sobie, zaraz pokarze-odpowiada różowowłosa szukając szkiców. Podaje je dla Uchihy. Ten je ogląda co raz przytakując.
-Jestem z ciebie bardzo dumny kwiatuszku. Choć ty jedna potrafisz z nowych coś zaprojektować. Jeśli pozwolisz to wykorzystam je w następnym pokazie. A teraz idź-dodaje i odprawia z pracowni.




to częś z projektów wiosna/lato zaprojektowanych przez Sakurę(mnie)
są to tylko damskie ale tam będą też męskie.



6 komentarzy:

  1. Rozdział całkiem niezły, ale pisz dłuższe rozdziały i fajnie by było gdybyś pisała jakieś opisy pokoi albo coś? Wiesz chyba o co chodzi xD A co do projektów które zrobiłaś to ta czerwona najbardziej mi się podoba tylko brakuje torebki daje: 9.5/10 Drugi projekt też całkiem niezły, ale czegoś mi tu brakuje, sama nwm, ale bardzo ładnie narysowałaś :) Daje: 7.5/10 xd I ostatnia, bardzo fajna włożyłaś w nią najwięcej pracy, prawda? Bardzo mi się podoba i daje 9/10 Życzę weny i bardzo chętnie jeszcze tu zajrzę, ponieważ nie widziałam u nikogo motywu o modzie :) Pozdrawiam, baju ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za rady, miło się czyta takie komentarze i dziękuje ci za opinie moich projektów sama ich tak dobrze nie oceniam, co do rozdziałów spróbuje pisać dłuższe ale mam strasznie kapryśną wenę i raz mam 1000 pomysłów na minute a jak chce coś napisać to mam pustkę w głowie wiec między rozdziałami będzie dość spory odstęp chociaż już 1/3 napisana

      Usuń
    2. Już się nie mogę doczekać kiedy dodasz kolejny rozdział :3 Co do projektów to oceniłam je szczerze ^^ Także zapraszam na swój blog: sasusaku-nici-przeznaczenia.blospot.com mam nadzieję, że ocenisz :3
      Baju :*

      Usuń
    3. Dzikuje za zaproszenie , masz bardzo ciekawy blog. Skometowalam w ostatniej notce wszystkie rozdzialy, ktore przeczytalam Jesli chcesz byc powiadamiana to napisz swoje gg lub poczekaj do nastepnej notki to dam linka na fb na ktorym bede powiadamiac o notkach/zawieszeniach i postepach na blogu. Pozdrawiam

      Usuń
  2. Rozdział bardzo fajny ;) Zgadzam się z Weroniką Szync, że brakuje opisów pomieszczeń albo gdzie się wgl ta postać znajduję ;) Jednak to pierwszy rozdział więc wszystko przed tobą ;) :* Życzę weny :)


    Dziękuję bardzo za dedykację oraz pamięć o moich urodzinach .! ;) Jak zwykle mam zapłon gody mistrza ;) Mam nadzieję że mi wybaczysz ;) Będę zaglądać na tego bloga ;) Jeszcze raz dziękuję i zapraszam do mnie ;) Nowy rozdział powinien pokazać się niedługo ;) http://sasusaku-wiecznie-zywi.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat nie umiem opisywać pomieszczeń więc wstawiam zdjęcia. Dziękuje za twój komentarz, długo na niego czekałam. Myślę, że nie długo będę czekać. Ależ nie ma za co przecież jak mogłabym zapomnieć o twoich urodzinach.
      Baju :*

      Usuń

YuikoM